„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

duminică, 13 februarie 2011






Primar francez prezent la Aninoasa!

Ne pregătim intens pentru urătoarele evenimente la care vom participa şi aşa se face că vineri, 11 februarie, am fost prezenţi şi mici şi mari, la repetiţii, la Sediul Tetrului „Junior” din Târgovişte.

Sâmbătă, 12 februarie, ne-am întâlnit la Centrul Cultural Aninoasa unde ne-am desfăşurat repetiţiile şi unde am avut onoarea să-l cunoaştem şi să-l primim pe primarul unei localităţi din Franţa, localitate apropiată Parisului!

„Vestitorii Aninoasei” l-au primit aşa cum trebuie: cu câteva suite de dansuri populare. Imediat după, însoţit de ceilalţi ivitaţi şi de domnul primar din Aninoasa - Constantin Maricescu, au păşit în interiorul Complexului unde eu, Mirela, Andreea Antonescu, Denisa Neacşu şi Diana-Maria, în mica expoziţie de costume populare personală, îl aşteptam cu nerăbdare. A rămas plăcut impresionat de tot ce a văzut şi am făcut fotografii!

În amfiteatru, ne-am alăturat colegilor noştri din Clubul Victorioşilor şi Şcoala Micilor Vedete şi i-am cântat domnului primar două melodii de muzică populară de grup.
După aceea, a rostit câteva cuvinte pentru presă, dar în acelaşi timp şi pentru persoanele prezente în sală.
Victoriosul Radu, i-a recitat domnului primar o poezie pentru mamă în franceză, iar când a fost întrebat de către domnul primar dacă vorbeşte franceză, Radu a răspuns clar şi hotărât: „YES”!

Pentru fiecare moment artistic, domnul primar rămânea timp de câteva minute să privească şi să analizeze totul, gest ce ne-a bucurat!

Am avut parte de o experienţă frumoasă, pe care nu mulţi o întâlnesc şi pentru aceasta le muţumim domnului Victor Mihalache şi doamnei Viorica Mihalache pentru că ne-au invitat şi pentru că se ocupă cu multă grijă de noi toţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu