„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

duminică, 13 februarie 2011






La mulţi ani, Cristi Alungulesei!

Ziua de sâmbătă a fost plină în adevăratul sens al cuvântului, şi asta pentru că după ce ne-am luat la revedere de la primarul francez, eu, domnul Victor, domnul Pedro şi domnul Emil, am plecat spre Bucureşti, la petrecerea aniversară a lui Cristi Alungulesei!

Am ajuns cu bine, iar adevărata mulţime de copii(peste 20), ne aşteptau nerăbdători şi dornici de joacă!
Am început imediat să întreţinem atmosfera, să realizăm diferite jocuri şi să îi adresăm urări de bine!
Am relizat foarte multe picturi pe faţă şi dacă nu mă înşel, toţi au plecat acasă cu chipul pictat!
Ne-am simţit minunat! Îi mai urăm încă o dată lui Cristi un sincer şi călduros „La mulţi ani”, multe împliniri şi urarea ce a tot fost rostită de-a lungul serii, „Să aibă noroc la fete”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu