„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

vineri, 3 iunie 2011















Zilele Zâmbetului de Copil

Piatra Neamţ

Ediţia a III-a

Împărţiţi în două maşini conduse de domnul Pedro şi doamna Vio, Bianca Moroe, Denisa Iordache, Raluca Rogojină, Andreea Antonescu, Raluca Petre, Radu Iordache, domnul Victor Mihalache, Meme(bunica lui Radu), doamna Aurelia Oprea(bunica Ralucăi Petre) şi subsemnata, luni, 30 mai 2011, am plecat spre Piatra Neamţ. Ne-am oprit la Mausoleul de la Mărăşeşti - Monumentul Eroilor din Războiul de Întregire Naţională. Am făcut multe fotografii, ne-am plimbat, am râs, atmosfera a fost de neuitat!
Ajunşi în Piatra Neamţ, ne-am întâlnit cu familia Stoian, care s-a şi ocupat de tot ce ţine de organizarea zilei zâmbetului de copil la Piatra Neamţ. Asociaţia „Star” pe care o conduc, a fost baza evenimentului.
Cazarea a fost la Târgu Neamţ, la 53 de km de Piatra Neamţ, acolo unde am fost cazaţi şi în timpul Festivalului din toamnă, „Volare”. (am norocul de a nimeri aceeaşi cameră în toate locurile în care ajung pentru a doua, a treia oară).
Dimineaţa zilei de 31 mai a început încă de la 7, cu micul dejun delicios şi cu vizite la Mănăstirea Neamţ, Casa Memorială Ion Creangă de la Humuleşti şi la Cetatea Neamţ. Mi-a făcut plăcere să revăd toate acestea şi să păşesc prin locurile prin care deja mai mersesem).
Am plecat apoi spre Piatra Neamţ, acolo unde urma să aibă loc spectacolul.
O ploicică ne-a făcut să întârziem puţin începerea spectacolului, dar nu a durat foarte mult, pentru că Dumnezeu a ţinut cu noi şi ne-am desfăşurat spectacolul în cele mai bune condiţii.
Au evoluat componenţi ai grupurilor „Allegria” şi „Artis” din Piatra Neamţ, precum şi componenţii Clubului Victorioşilor şi ai Şcolii Micilor Vedete din Tâgovişte! S-a cântat, s-a dansat, s-a recitat, spectatorii s-au prins în joaca noastră, totul a fost minunat!
Mulţumesc în numele tuturor victorioşilor care au participat la această deplasare doamnei Vio, domnului Victor şi domnului Pedro!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu