„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

sâmbătă, 23 aprilie 2011

Mix Music Evolution!
A doua seară de evoluţie a turneului la OTV!







În aceeaşi joi, 21 aprilie, imediat după terminarea spectacolului de la Feteşti, am plecat către Bucureşti, la OTV, la emisiunea Dan Diaconescu Direct!
În platou s-au aflat, în afară de „Şcoala Micilor Vedete” şi „Clubul Victorioşilor”, mascote ce au întreţinut atmosfera, Uni-k(Cristina), care a cântat două melodii antrenante, domnul Victor Mihalache, Florin Condurăţeanu, Sorin Ovidiu Bălan, Silviu Alupei.
Eu am avut ocazia să stau la masă cu toţi aceşti îndrăgiţi ai frumosului şi de aceea îi mulţumesc domnului Victor pentru şansa oferită!
S-a vorbit despre marele turneu „Mix Music Evolution”, s-a cântat şi s-a dansat pe cele 2 melodii oferite de noi, „Prietenii mei” şi „Primăvara suntem noi” şi pe jinge-ul „Mix Music Evolution”!
Sponsorii turneului au oferit premii telespectatorilor prezenţi în acea seară la sediul OTV, iar fiecare dintre ei au adus obiecte vechi, dinainte de 1989.: bacnote, carnet de partid sau de crescător de animale, cărţi.
Ne-am simţit cu toţii minunat şi ne bucurăm atunci când vedem că cei din jurul nostru apreciază lucrurile şi momentele cu care ne prezentăm în spectacole şi emisiuni!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu