„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

sâmbătă, 23 aprilie 2011

E REAL, e primăvară!

Fundaţia Artelor "DOR" şi conducerea Galeriei "REAL" din Craiova ne-au invitat vineri, 22 aprilie, să participăm la spectacolul de primăvară care a avut loc în Hiper-Market-ul REAL, „E real, e primăvară!”

Înainte de a evolua în cadrul acestui spectacol, împreună prietenul nostru Piki, am fost în Parcul Tineretului, unde ne-am distrat, am făcut fotografii şi am încercat absolut toate jocurile. Am mers apoi să ne „dăm pe sub masă” la o Biserică din Craiova.

Am ajuns apoi la spectacol, iar câteva ore am cântat melodii de grup, individuale, domnul Victor a cântat melodii pentru copii şi nu numai, iar pe doamne Vio am ascultat-o cu melodia „Ordinea de zi”!

Cumpărătorii s-au putut bucura şi au putut admira expoziţia de păpuşi din cap de porţelan care aparţine domnului Victor Mihalache!

Iepuraşul nu a ezitat să ne pregătească nişte cadouri şi să le lase „pe mâna” conducerii REAL! Şi pentru că am fost cuminţi, domnul Marian Răţulescu(Piki), ne-a oferit tuturor diplome de copii cuminţi!

La întoarcerea spre casă, ne-am oprit în centrul Craiovei, pentru a-l admira şi a realiza câteva fotografii cu decoraţiunile pregătite pentru Paşti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu