„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

vineri, 5 noiembrie 2010

Zilele Culturii în Aninoasa au început încă de la primele ore ale dimineţii, când domnul Victor a susţinut spectacolul pentru copii "Mânuţele vorbitoare". Am fost şi eu prezentă şi le-am cântat copiilor şi adolescenţilor două melodii!







Seara, începând cu ora 17:00 a început marele spectacol, aşteptat de toţi. Am început, însă, prin câteva momente de reculegere în memoria lui Adrian Păunescu, iar eu şi dl Victor am recitat câte un poem care îi aparţin!

Neobositul primar al comunei Aninoasa, domnul Constantin Maricescu, a rostit câteva cuvinte în faţa tuturor spectatorilor, iar apoi, domnul Adrian Ţuţuianu a fost invitat să facă acelaşi lucru!
Majoretele de la Buciumeni au dechis programul printr-un dans prin care ne-au demonstrat tutror că au drag de scenă, că au drag de ceea ce fac, că le place să trăiască!
Ionela Plavie, solista Ansamblului Vestitorii Aninoasei a continuat programul artistic şi le-a dăruit spectatorilor două melodii frumoase!
Mai micii şi mai marii dansatori din Ansamblul de dansuri din Voineşti au prezentat apoi câteva suite de dansuri.
Domnul primar Mocănescu, primarul care de 4 ani încoace le-a îmbrăcat sufletele oamenilor din comuna Lucieni în strai de sărbătoare, a fost însoţit şi de soţia dumnealui, Liliana Mocănescu, care a susţinut un recital!
Vestitorii Aninoasei au fost cei care au ţinut pasul cu voia bună, oferind câteva suite de dansuri!
Formaţia "Record", Cristina Neacşu şi Mirabela Drăguş au fost prezenţi la spectacol, iar invitatul special al serii a fost Nicu Paleru care a întreţinut frumoasa atmosferă, prin cântece deosebite!
Am evoluat şi eu cu două melodii, iar finalul i-a surprins pe toţi! La ideea domnului Victor, Mirabela Drăguş a revenit pe scenă şi a cântat "Meniaito".
S-a dansat, a fost totul aşa cum trebuia, aşa cum ne-am obişnuit să fie la Aninoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu