„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

duminică, 14 noiembrie 2010





























În perioada 10-14 noiemebrie 2010, Romexpo organizează cea de-a 15-a ediţie a INDAGRA, manifestare expoziţională dedicată echipamentelor şi produselor pentru agricultură, zootehnie şi industria alimentară. În cadrul acestei manifestări, a avut loc şi lansarea noului post de televiziune Agro Channel, un post tematic, dedicat agriculturii şi satului românesc.







Sâmbătă, 13 noiembrie, în penultima zi a menifestării, noi, cei la Şcoala Micilor Vedete şi Clubul Victorioşilor, am fost prezenţi încă de dimineaţă la aceste evenimente! În afara faptului că am vizitat superbii cai, că am văzut numeroase expoziţii, am evoluat şi pe scenă, în cadrul lansării postului de televiziune Agro Chennel. Eu, Iuliana Ilie şi Raluca Rogojină le-am oferit spectatorilor şi telespectatorilor câte o melodie de folclor, le-am arătat cum se joacă şi cum se cântă "Jocul Românesc" şi am realizat cu toţii parada de costume populare! Alături de noi au mai fost şi Ansamblurile "Vestitorii Aninosei"(Aninoasa), "Stejărelul" şi "Codruleţul" (Lucieni şi Găeşti)!







A fost o deplasare frumoasă şi interesantă în care am cunoscut oameni noi, am văzut locuri minunate, am fost apreciaţi şi ni s-au făcut multe, multe fotografii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu