„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

joi, 15 iulie 2010

Ieri, 14 iulie 2010, împreună cu Pati şi domnul Victor, am realizat din nou reportaje legate de Campania Umanitară la care ne-am alăturat şi ne-am aflat chiar unde se depozitează deocamdată toate lucrurile donate, la Centrul Cultural Aninoasa, unde am filmat şi noi eseuri pentru Capra vecinului. Am rămas uimită că oamenii au dat o mână de ajutor, că au vrut să ajute; că nu s-a stat cu mâinile în sân, ci că s-au strâns numeroase lucruri, iar reportajele se pot urmări pe ColumnaTv. Domnul primar, Constantin Maricescu, ne-a oferit detalii despre întreaga campanie, iar vice-primarul, Vasile Holban, inimos, aşa cum ne-a obişnuit, ne-a povestit despre oamenii care nu încetează nici acum să vină să doneze, oamenii care vin cu lacrimi în ochi, dornici să ajute.




După, am mers la prima şedinţă a clasei a IX-a A, iar mai apoi, tot în formula în care am filmat la Aninoasa, am mers să dăm o mână de ajutor la montajul emisiunii "Capra vecinului"! Din nou s-a muncit mult, din nou ne-am dăruit momentelor plăcute, iar astăzi, 15 iulie, am mers la Bucureşti, la Favorit Tv să predăm caseta cu emisiunea care va fi difuzată sâmbătă, începând cu ora 9 şi am vorbit şi cu domnul director Dorin Grama pe care îl apreciez pentru tot ce face!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu