„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

sâmbătă, 3 aprilie 2010

Am şi eu ceva de spus...

Să ştiţi că şi eu mă gândesc la voi toţi, chiar dacă nu o fac oficial. Nici nu vă imaginaţi că o fac atât de des. Adică, eu nu postez pe blog mare lucru despre diverşi oameni la care ţin. E adevărat, ţin la ei ca la ochii din cap, le transmit urări, dar faţă-n faţă dacă am ocazia; dacă nu, ori îi sun, ori mă abţin. (depinde de situaţie). Nu vreau să fiu răutacioasă chiar dacă obişnuiesc să o fac cu unele persoane (care chiar merită), nu vreau să scriu “10 mii” de rânduri doar pentru că mă deranjează unele lucruri şi nu vreau să se înţeleagă că exagerez… Nu, nu exagerez. Pentru a nu ştiu câta oară, îmi exprim nemulţumirile, chiar dacă uneori mă abţin mai mult decât trebuie. Da, e vorba cam de aceeaşi persoană care în fiecare săptămână mă face să râd, aceeaşi persoană care, credeţi-mă, nu are altceva mai bun de făcut, decât să comenteze cu totul alte lucruri ce nu ţin de ea. “Helău”, nu am nimic cu ea, serios. Nici ea nu are nimic cu mine. Dar undeva în adâncul sufletului, simt că e reciprocă treaba.
Şi da, aş vrea şi eu să scriu pe blog tot ceea ce gândesc… dar mi-e imposibil, eu nu sunt aşa… şi nici n-o condamn pe ea că face asta, dar, totul are o limită!

Maxim am spus! :)

P.S.: În caz că vă simţiţi vreo 2 persoane la aceasta compunere, vă mulţumesc din suflet! :*

Eu, ironică? Bine, bine, câteodată! :D

6 comentarii:

  1. Pun pariu ca o`r sa se simta cele 2 persoane ;;):))

    RăspundețiȘtergere
  2. Vrei părerea mea sinceră? :D
    Nu mă interesează. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. daca`nu`tzi pasa nu mai faceai compunerea, draga mea ;;)
    hai gata .
    Sa pasti fericita ,ca iarba e destula :X
    Te iubesc `m :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. N-ai înţeles...
    Am spus că nu mă interesează ăn momentul ăsta dacă ele se simt sau nu.
    Am făcut compunerea pentru că mă enervasem maxim, Priji. :D

    Maxim am spus! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :))
    bine`.
    da`le`ncolo :-j
    hai zii ca ma iubesti sa ma simt si eu bine ca ma iubeste Cristina Ilie :>=))
    atata` capu` ai >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Fără atâta capu` ai, că mă seacă! :D
    Bine, bine, te iubesc. :)

    RăspundețiȘtergere