„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

sâmbătă, 3 aprilie 2010

:D

:D

Nu mai ştiu exact în ce publicitate am văzut acele foi ridicate de oameni pe scria: "Întârzii la premieră", etc., dar ştiu sigur că mi-aş dori să pot să scot şi eu o astfel de foaie pe geamul maşinii atunci când suntem în trafic, pe care să scrie: "Dispari. Întârzii la repetiţii." (Pentru că obişnuiesc să fac asta :D), iar toate maşinile şi toţi oamenii să se dea din calea mea, aşa cum o fac când se aud girofarele unei ambulanţe sau a celor de la poliţie, care de multe ori nici nu le dau drumul, dar au pretenţia ca toţi să-şi imagineze că ei se grăbesc.

Astăzi, după 2 ore de "Capra Vecinului" am plecat cu ai mei la ţară. M-a bufnit râsul când am văzut fel şi fel de poliţişti dând din mâini şi dirijând circulaţia doar pentru că ăsta le e serviciul. Unul dintre ei era chiar amuzant, pentru că şi el râdea de ceea ce făcea. (învârtea încontinuu mâna dreaptă arătând pe unde s-o ia maşinile-de parcă noi nu ştiam pe unde s-o luăm să ajungem la ţară.) De fapt, in cazul de astăzi poliţiştii mai mult încurcau circulaţia, cozile fiind infernale. La un moment dat o maşina din spate ne tot claxona. După ce am realizat că era poliţia, ne-am retras şi noi într-un final. "Că doar de, (zice tata)- N-o să stăm acum numai cu ochii în oglinzi să vedem când sunt maşini de poliţie în spatele nostru. De-aia există girofare. Să le dea drumul."

Sau să se dea toţi din calea mea, aşa cum s-a dat Bianca joi din calea unei maşini care avea diverse obiecte ale unui termopan scoase pe geam, iar ea s-a ferit în ultimul moment pentru a nu primi una sau mai mult lovituri în faţă.

Mai devreme am fost până la magazin şi de cum am intrat, vânzatoarea m-a privit şi respirând uşurată mi-a spus: "Credeam că ai venit cu televiziunea."
Eeei na, mai umblu şi fără din când în când. :))
Am fost din nou felicitată pentru reality show-ul de la Antena1, pentru "Capra vecinului" de la Favorit Tv, dar şi pentru "Clubul Victorioşilor" de la ColumnaTv. (Televiziunea oraşului tău! Nu Răducu? :D)

Eeei na... Aveam atâtea idei pentru postare, iar unele dintre ele le-am pus chiar aici, în compunerea asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu