„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

duminică, 30 ianuarie 2011

Victorioase şi la Blaj







Dimineaţa zilei de 29 ianuarie, a început printr-un colocviu ce a avut loc la Centrul Cultural „Iacob Mureşianu” Blaj.

Scriitori şi critici, au discutat despre Eminescu, despre actualitatea lui şi despre averea scrisă pe care ne-a lăsat-o.

Imediat după încheierea acestui colocviu, s-au acordat premiile pentru secţiunea „Creaţie”, la care eu şi Patricia am obţinut menţiuni!

Începând cu ora 13, s-a desfăşurat concursul de interpretare, cuprinzând 32 de concurenţi, iar juriul format din poeţi, jurnalişti şi critici, printre care îi amintesc pe Aurel Pantea şi Nicolae Băciuţ.

Patricia, cu numărul 5 în concurs, recitând un fragment din „Luceafărul”, s-a dedicat momentului şi astfel a obţinut un premiu III la această secţiune(interpretare).

Eu, cu numărul 15 în concurs, am obţinut un loc I la aceeaşi secţiune, recitând poeziile „Criticilor mei” şi „Mai am un singur dor”, poezii pe care le-am îmbinat, realizând un mic colaj.


Ne-am simţit minunat! A fost o experienţă plăcută, am legat prietenii şi ne-am întors acasă victoriase!

Îi mulţumim domnului Victor Mihalache că ne-a fost alături toate aceste zile şi că ne-a pregătit atât de frumos pentru acest festival, aşa cum ne-a pregătit întotdeauna pentru toate evenimentele la care am participat!










2 comentarii:

  1. Felicitari fetelor!!! Sunt mandra de faptul ca va cunosc, ca va sunt colega si am ce invata de la voi.Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumim, Adelina!
    Oricine reuşeste dacă are ambiţie, munceşte şi dacă îi place ceea ce face!
    Pupici, Ade! Te aşteptăm pe la noi!

    RăspundețiȘtergere