„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

duminică, 3 octombrie 2010






A doua ediţie a Festivalului "Zilele Zâmbetului de Copil" s-a desfăşurat sâmbătă, 2 octombrie, în Piaţa Mihai Viteazu din Târgovişte! A fost o ediţie reuşită, cu zâmbete de copii mai mici sau mai mari, cu cântece şi anecdote spuse de prietenul nostru din Reşiţa, gazda unei emisiuni la Banat Tv, Dan Liuţ! Raluca Teodorescu, Patricia Damian şi Bianca Gheju, sunt cele trei domnişoare pe care ni le-a prezentat atât de frumos domnul Dan, încât ţi-era si drag să le priveşti. Ele oricum spuneau multe prin felul lor de a fi, prin frumuseţea şi cântecele lor, chiar dacă pentru Patricia a fost un "botez" făcut, pentru că s-a aflat la primul ei festival. Vera Verneş şi Diana Nap, invitatele din Turda ne-au cântat un duet şi câte două melodii individuale, iar Viorela Stoian ne-a explicat prin cântece, care-i este stilul! Adelina Zamfir, deja "de-a casei", ne-a amintit(tot prin cântec) că "mama" este cuvântul cel mai frumos cuvânt de pe pământ, iar Lorena(micuţa din Spania), ne-a impresionat cu frumoasa melodie pe care ne-a cântat-o.
După ce s-a terminat festivalul, ne-am dat întânire spre ora serii la Centrul Cultural Aninoasa unde ne-am distrat la dicoteca celor mici. Am cântat şi acolo, am făcut horiţe, dansuri moderne şi am aplaudat fiecare moment deosebit!
A fost într-adevăr o zi a zâmbetului de copil, o zi a zâmbetului de adult, dar mai important de cât atât, a fost o zi a prieteniei, de care ne vom aminti cu drag!
P.S. Prietenii noştri de la Reşiţa deja le-au povestit bănăţenilor (în emisiunea pe care o realizează) despre tot ce s-a întâmplat în judeţul Dâmboviţa!
Sperăm că toţi s-au simţit bine şi că numai zâmbind am putut trece peste tot! Aaa, şi trebuie să amintesc că absolut toţi am primit în dar Dublul Album "Şcoala Micilor Vedete-Clubul Victorioşilor" şi diplome de onoare!
AM ZIS!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu