„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

joi, 26 august 2010

Avem nevoie de noutăţi, aşa cum am spus şi acum o săptămână! Câţiva dintre componenţii clubului, cei care nu au înregistrat săptămâna trecută, au făcut asta astăzi! Şi aceştia sunt Anisia, Radu şi Raluca, Alina(o nouă prietenă a clubului) şi Radu-Andrei Mihalache!
Chiar dacă eu, Iuliana, Pati şi Raluca Rogojină am înregistrat săptămâna trecută câteva melodii, am fost şi astăzi prezente la studio pentru a înregistra o melodie de grup numită "Prietenii mei"!










Şi pentru că azi a fost o zi specială pentru Raluca Petre, i-am fost alături la petrecerea organizată de familia ei, pentru cei 5 anişori pe care i-a împlinit! Chiar dacă i-am urat tradiţionalul "La mulţi ani" şi faţă-n faţă, nu ezit să o fac şi acum, urându-i tot binele din lume, împliniri, noutăţi şi fericire alături de cei care o iubesc! Iar mâine, Radu împlineşte şi el aceeaşi frumoasă vârstă! Aceleaşi urări şi lui, şi Andreei Junior, a cărui zi de naştere a fost acum o săptămână!







Duminică, 29 august, după două emisiuni înregistrate, vom reveni cu noutăţile pregătite pentru dumneavoastră, în direct, la ColumnaTv, de la ora 10!

Vom avea aşadar, doi sărbătoriţi "proaspeţi", pe Raluca şi pe Radu, iar a treia sărbătorită va fi Andreea Junior, care a împlinit 7 ani acum câteva zile!
Vă aşteptăm să ne urmăriţi!!!

Un comentariu:

  1. Pozele sunt o amintire vie din viiata noastra.Imi e dor de voi va pup multa bafta in tot ceea ce faceti.Cu dragoste Diana Toplicianu(Englezoica voastra)

    RăspundețiȘtergere