„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

duminică, 30 mai 2010


Mulţumesc tuturor celor care mi-au trimis mesaje cu felicitări, mulţumesc celor care mi-aţi fost alături în această seară privindu-mă la emisiunea "Iarmaroc de cânt şi joc", o ediţie specială, dedicată Zilei Copilului. Mai mulţumesc domnului Victor Mihalache pentru că datorită dumnealui s-a datorat şi această apariţie a mea şi a colegilor mei. Eu nu uit de unde am plecat, eu nu uit că dl Victor m-a ajutat întotdeauna şi pentru asta, merită cel mai mare dar din lume! Probabil că nu există un astfel de dar care să i se cuvină şi care să recompenseze tot binele făcut! Însă aceste cuvinte sper eu să-i ajungă la suflet şi împreună să realizăm în continuare lucruri frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu