„A face, nu a spune, înseamnă a deveni!” - Arsenie Papacioc

duminică, 28 martie 2010

Eu, ironică? Niciodată!

Refuz! :)

Refuz să mai cred că am prieteni, refuz să mai ascult melodiile pe care le fredonam împreună, refuz să mă mai abţin când am ceva de reproşat, refuz să mai pierd ore în şir în faţa calculatorului, refuz să vă mai ascult, refuz să mai dau sfaturi indiferent dacă îmi sunt cerute sau nu, refuz să mai spun NU când mi se oferă vreo ofertă pe ici pe colo, refuz să mai fiu drăguţă doar pentru că aşa am obişnuit lumea, refuz să mă mai dau cu binişorul pe lângă CINEVA doar ca să obţin unele cuvinte şi lucruri pentru ALTCINEVA, refuz să mai ascult toate prostiile pe care le întâlnesc zi de zi, refuz să mai sun prima, refuz orice.
Accept însă respectul celor care întradevăr o cunosc pe Cristina Ilie.
Eu, ironică? Niciodată!



[Nu am un motiv anume pentru care am scris toate astea, dar ştiu sigur că maxim 10 lucruri menţionate mai sus chiar le refuz. Maxim am spus! :)]

Un comentariu:

  1. Asa ne dorim si noi...sa fie...totul pe lume,colorat..dar fara atat de multe nuante..Sa spui ceva...si toti sa inteleaga EXACT ce ai vrut sa spui,fara interpretari...sa nu fie nevoie niciodata sa ''sugerezi'' ci doar sa spui lucrurilor pe nume!!!de cele mai multe ori..,chiar daca gresesti..facand asa cum simti..,esti totusi impacat cu tine...iar greselile sunt doar...ale tale,dar sunt omenesti.Oricum,minciuna lasa urme...adanci ..cat de mica ar fi...

    RăspundețiȘtergere